Moet ik mij inschrijven?
Bij het plaatsen van uw eerste bestelling dient u uw adresgegevens in te voeren. U kunt hierbij kiezen om een account aanmaken maar dit is niet noodzakelijk.
Wat is de levertijd van de bestelde goederen?
In het winkelwagentje ziet u bij elk product de actuele levertijd. Vrijwel alle bestellngen worden binnen 1 tot 3 dagen geleverd.
Kan ik de bestelling afhalen?
Ja, dit is mogelijk bij onze afhaalbalie in Rotterdam. U kunt afhalen kiezen bij het afrekenen van uw bestelling.
Wanneer uw bestelling uitleverbaar is krijgt u een bericht dat het voor u klaarligt.
Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen.
Controleert u eerst of het e-mailadres dat wij van u hebben correct is. Dit kunt u controleren door in te loggen op uw account en op 'uw gegevens' te klikken.
Het kan voorkomen dat onze e-mails bij uw SPAM of ongewenste email terecht komt. Kijk dit na als uw e-mailadres correct is opgegeven.
Is mijn betaling ontvangen?
Dit kunt u zien door in te loggen op uw account.
U ontvangt tevens een email (en eventueel een SMS) als uw betaling is ontvangen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Dit kunt u zien door in te loggen op uw account.
Hier vindt u de actuele status van uw bestelling.
Heeft u geen account aangemaakt, neem dan contact met ons op.
De module ontvangen, maar verkeerd besteld?
Het kan voorkomen dat u de verkeerde module heeft besteld. Neemt u in dat geval contact met ons op, dan zoeken we samen naar de beste oplossing.
De module ontvangen, maar een verkeerde gehad?
Als blijkt dat u een andere module geleverd had dan dat u besteld heeft neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen de module dan kostenloos omruilen voor de juiste.
De module ontvangen en besteld via configurator en toch fout?
Als de door ons geadviseerde module niet functioneert dan kan u contact met ons opnemen. Wij zullen dan kijken of er een fout gemaakt is of dat het om een defect gaat.
Als de fout bij ons ligt dan krijgt u de verzendkosten uiteraard vergoed.
U krijgt foutmeldingen na plaatsing van het nieuwe geheugen?
Neem contact op met onze medewerkers. Misschien is het eenvoudig te op te lossen.
Mocht het een defecte module betreffen dan zullen wij deze kostenloos voor u omruilen.